• -50%

Skuteczność niekomercyjnych instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacji marketingowych małych średnich przedsiębiorstw

Sylwia Wiśniewska

35,70 zł
17,85 zł Zniżka 50%
Ilość

Innowacje uznaje się współcześnie za podstawowy czynnik rozwoju przedsiębiorstw. Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości dzięki różnorodności świadczonych usług: informacyjnych, doradczych, szkoleniowych, finansowych i proinnowacyjnych posiadają duży potencjał w stymulowaniu innowacyjności przedsiębiorstw sektora MŚP. W pracy wskazano determinanty i kryteria oceny skuteczności ośrodków innowacji i przedsiębiorczości we wspieraniu innowacji marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw oraz dokonano oceny skuteczności tych ośrodków we wspieraniu innowacji marketingowych MŚP. Na podstawie wyników badań opracowano postulatywny model skutecznego wspierania innowacji marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawione w pracy wyniki przeprowadzonej analizy teoretycznej i empirycznej mogą stanowić wskazówki dla menedżerów ośrodków innowacji i przedsiębiorczości w zakresie zwiększania skuteczności działań podejmowanych na rzecz tworzenia, adaptowania i wdrażania innowacji marketingowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa.

Treść:
1. Teoretyczne aspekty innowacji marketingowych
2. Innowacje marketingowe w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
3. Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości oraz ich sieciowe powiązania
4. Metodyka oceny skuteczności ośrodków innowacji i przedsiębiorczości we wspieraniu innowacji marketingowych MŚP
5. Analiza skuteczności ośrodków innowacji i przedsiębiorczości we wspieraniu innowacji marketingowych MŚP

W000914

Opis

Tytuł
Skuteczność niekomercyjnych instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacji marketingowych małych średnich przedsiębiorstw
Autor
Sylwia Wiśniewska
Liczba stron
186
Rok wydania
2015
ISBN
978-83-7252-697-7

Specyficzne kody