- -50%
Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym. Aspekty metodologiczne pomiaru i analizy
Adam Sagan (red.)
W pracy poruszono zagadnienia dotyczące pomiaru i analizy struktury wartości dla klienta związane z oceną środków i celów realizowanych na rynku dóbr konsumpcyjnych. Podejście środków-celów do analizy wartości jest przedstawione w kontekście współczesnych nurtów i definicji wartości dla klienta i odnoszone do poszczególnych wymiarów wartości w obszarze dóbr materialnych, usług i obsługi klienta. Pomiaru wymiarów wartości dokonano na podstawie zbudowanej wielowymiarowej skali alokacji zasobów i wartości konsumenta (WSAW), która została zastosowana w modelach czynnikowych i IRT. Analiza wartości dla klienta obejmowała wykorzystanie modeli czynnikowych, analizy asocjacyjnej i analizy sieci społecznych.
Treść:
1. Wartość dla klienta w marketingu relacji
2. Wybrane aspekty wartości dla klienta w sferze usług i obsługi klienta
3. założenia metodologiczne badań wartości dla klienta na rynku konsumpcyjnym i charakterystyka respondentów
4. Skale złożone zastosowane do badań konsumpcji - ich struktura i wiarygodność
5. Analiza preferencji i skal wartości
6. Reguły asocjacyjne w analizie środków-celów
7. Analiza sieci w obszarze konsumpcji
Opis
- Tytuł
- Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym. Aspekty metodologiczne pomiaru i analizy
- Autor
- Adam Sagan (red.)
- Liczba stron
- 156
- Rok wydania
- 2012
- ISBN
- 978-83-7252-607-6