Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>
  • -50%
Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale

Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale

Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.)
42,00 zł
21,00 zł Zniżka 50%
Ilość
Dodaj do ulubionych

Treść:

1. Sprawność marketingu a równowaga rynku (Roman Niestrój)

2. Ekonomia społeczna - w stronę społecznego oblicza marketingu (Jan W. Wiktor)

3. Rozważania terminologiczne o zależnościach między marketingiem i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa (Paweł Chlipała)

4. Wykorzystanie kampanii reklamowej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładach organizacji pozarządowych (Magdalena Dołhasz)

5. Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa (Piotr Hadrian)

6. Marketing wewnętrzny a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w obszarze relacji z pracownikami (Agata Jonas)

7. Komunikacja działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu za pośrednictwem Internetu (Krzysztof Kapera)

8. Postawy użytkowników wobec działań marketingowych w mediach społecznościowych (Mariusz Kuziak)

9. Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny możliwości realizacji przez przedsiębiorstwo społecznej odpowiedzialności (Marek Rawski)

10. Wspieranie kultury i sztuki jako element koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce (Tomasz Smoleń)

11. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a jego wizerunek i reputacja (Halina Wojnarowska)

12. Relacje między społeczną odpowiedzialnością biznesu a public relations w kontekście trudności definicyjnych (Agnieszka Żbikowska)

W000828

Opis

Autor
Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.)
Liczba stron
212
Rok wydania
2013
ISBN
978-83-7252-640-3
Tytuł
Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale