- -50%
Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale
Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.)
Treść:
1. Sprawność marketingu a równowaga rynku (Roman Niestrój)
2. Ekonomia społeczna - w stronę społecznego oblicza marketingu (Jan W. Wiktor)
3. Rozważania terminologiczne o zależnościach między marketingiem i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa (Paweł Chlipała)
4. Wykorzystanie kampanii reklamowej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładach organizacji pozarządowych (Magdalena Dołhasz)
5. Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa (Piotr Hadrian)
6. Marketing wewnętrzny a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w obszarze relacji z pracownikami (Agata Jonas)
7. Komunikacja działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu za pośrednictwem Internetu (Krzysztof Kapera)
8. Postawy użytkowników wobec działań marketingowych w mediach społecznościowych (Mariusz Kuziak)
9. Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny możliwości realizacji przez przedsiębiorstwo społecznej odpowiedzialności (Marek Rawski)
10. Wspieranie kultury i sztuki jako element koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce (Tomasz Smoleń)
11. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a jego wizerunek i reputacja (Halina Wojnarowska)
12. Relacje między społeczną odpowiedzialnością biznesu a public relations w kontekście trudności definicyjnych (Agnieszka Żbikowska)
Opis
- Tytuł
- Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale
- Autor
- Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.)
- Liczba stron
- 212
- Rok wydania
- 2013
- ISBN
- 978-83-7252-640-3