• -50%

Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale

Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.)

42,00 zł
21,00 zł Zniżka 50%
Ilość

Treść:

1. Sprawność marketingu a równowaga rynku (Roman Niestrój)

2. Ekonomia społeczna - w stronę społecznego oblicza marketingu (Jan W. Wiktor)

3. Rozważania terminologiczne o zależnościach między marketingiem i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa (Paweł Chlipała)

4. Wykorzystanie kampanii reklamowej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładach organizacji pozarządowych (Magdalena Dołhasz)

5. Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa (Piotr Hadrian)

6. Marketing wewnętrzny a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w obszarze relacji z pracownikami (Agata Jonas)

7. Komunikacja działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu za pośrednictwem Internetu (Krzysztof Kapera)

8. Postawy użytkowników wobec działań marketingowych w mediach społecznościowych (Mariusz Kuziak)

9. Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny możliwości realizacji przez przedsiębiorstwo społecznej odpowiedzialności (Marek Rawski)

10. Wspieranie kultury i sztuki jako element koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce (Tomasz Smoleń)

11. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a jego wizerunek i reputacja (Halina Wojnarowska)

12. Relacje między społeczną odpowiedzialnością biznesu a public relations w kontekście trudności definicyjnych (Agnieszka Żbikowska)

W000828

Opis

Tytuł
Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale
Autor
Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.)
Liczba stron
212
Rok wydania
2013
ISBN
978-83-7252-640-3

Specyficzne kody