- -50%

Joanna M. Dziadkowiec
Przedmiotem analizy w monografii są usługi gastronomiczne dla turystów zmotoryzowanych. Zaprezentowano w niej pierwszą w Polsce klasyfikację zwyczajów żywieniowych tej grupy konsumentów, zidentyfikowano strukturę czynników determinujących wymagania zmotoryzowanych turystów w stosunku do lokali gastronomicznych oraz zaprojektowano model wyjaśniający, w jaki sposób preferencje konsumentów z badanego segmentu uwzględniane są w dostępnej ofercie gastronomicznej. Wyniki przeprowadzonych badań stanowią pierwszy w Polsce zestaw danych pierwotnych dotyczących rynku gastronomicznego dla zmotoryzowanych podróżnych. Mogą one stanowić podstawę identyfikacji luk badawczych i wyznaczania kierunków dalszych badań.
Treść:
1. Metodyka badawcza
2. Czynniki kształtujące wymagania klientów w stosunku do lokali gastronomicznych - przegląd literatury
3. Żywienie w trakcie podróży turystycznych samochodem - wyniki badań jakościowych
4. Zwyczaje żywieniowe zmotoryzowanych turystów oraz ich wymagania w stosunku do lokali gastronomicznych - wyniki badań ilościowych
5. Jakość wybranych usług gastronomicznych w opinii osób podróżujących samochodami