- -50%
Reputacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Ujęcie marketingowe
Adam Figiel
W monografii podjęto problematykę reputacji przedsiębiorstwa oraz jej roli w zarządzaniu przedsiębiorstwem; przyjęto perspektywę marketingową. Potwierdzono występowanie zależności między reputacją a wartością przedsiębiorstwa oraz bezsporny wpływ reputacji na wartość firmy. Wykazano oddziaływanie konsumenckiej percepcji marki korporacyjnej na marki produktowe. Podjęto również rozważania nad relacjami między markami produktowymi a korporacyjnymi i wyrażoną w nich reputacją przedsiębiorstwa. Poruszono kwestię zależności między krajem pochodzenia przedsiębiorstwa i związanym z nim nacjonalizmem konsumenckim a reputacją firmy.
Treść:
1. Złożoność reputacji, jej pomiar oraz związek z tożsamością i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
2. Rola reputacji w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
3. Integracja komunikacji korporacyjnej i marketingowej w procesie budowania reputacji przedsiębiorstwa
4. Relacje między marką korporacyjną a produktową
5. Reputacja a kraj pochodzenia przedsiębiorstwa
Opis
- Tytuł
- Reputacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Ujęcie marketingowe
- Autor
- Adam Figiel
- Liczba stron
- 210
- Rok wydania
- 2013
- ISBN
- 978-83-7252-614-4