• -50%

Reputacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Ujęcie marketingowe

Adam Figiel

47,25 zł
23,63 zł Zniżka 50%
Ilość

W monografii podjęto problematykę reputacji przedsiębiorstwa oraz jej roli w zarządzaniu przedsiębiorstwem; przyjęto perspektywę marketingową. Potwierdzono występowanie zależności między reputacją a wartością przedsiębiorstwa oraz bezsporny wpływ reputacji na wartość firmy. Wykazano oddziaływanie konsumenckiej percepcji marki korporacyjnej na marki produktowe. Podjęto również rozważania nad relacjami między markami produktowymi a korporacyjnymi i wyrażoną w nich reputacją przedsiębiorstwa. Poruszono kwestię zależności między krajem pochodzenia przedsiębiorstwa i związanym z nim nacjonalizmem konsumenckim a reputacją firmy.


Treść:
1. Złożoność reputacji, jej pomiar oraz związek z tożsamością i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
2. Rola reputacji w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
3. Integracja komunikacji korporacyjnej i marketingowej w procesie budowania reputacji przedsiębiorstwa
4. Relacje między marką korporacyjną a produktową
5. Reputacja a kraj pochodzenia przedsiębiorstwa

W000790

Opis

Tytuł
Reputacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Ujęcie marketingowe
Autor
Adam Figiel
Liczba stron
210
Rok wydania
2013
ISBN
978-83-7252-614-4

Specyficzne kody