- -50%
Kreowanie wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej
Renata Seweryn
W pracy zaprezentowano złożony problem kreowania wartości dla klienta przez heterogeniczny strukturalnie obiekt rynkowy, jakim jest obszar recepcji turystycznej. Korzystając z metod, reguł, praw i prawidłowości wypracowanych przez nauki o zarządzaniu, ekonomikę konsumpcji i handlu, marketing, psychologię, socjologię i ekonomię instytucjonalną, określono zależności między wartością, satysfakcją, jakością i lojalnością na rynku turystycznym, a także przedstawiono istotę, możliwości i ekonomiczno-społeczne konsekwencje wykorzystania koncepcji strategicznego zarządzania obszarem recepcji turystycznej przez wartość dla klienta. Autorka podjęła ponadto próbę modelowego ujęcia tego procesu, posługując się przykładem Krakowa. Proponowane rozwiązanie ma charakter uniwersalny, tj. może zostać wykorzystane przez każdy kraj, region czy miejscowość. Jedynym warunkiem ograniczającym jego aplikacyjność jest posiadanie przez obszar recepcji turystycznej stosownej bazy danych o dotychczasowych odwiedzających.
Treść:
1. Kategoria wartości dla klienta turysty i jej rynkowe konsekwencje
2. Obszar recepcji turystycznej jako źródło wartości dla klienta i podmiot ją kreujący
3. Zarządzanie obszarem recepcji przez wartość dla klienta turysty
4. Model procesu kreowania wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa)
Opis
- Tytuł
- Kreowanie wartości dla klienta przez obszar recepcji turystycznej
- Autor
- Renata Seweryn
- Liczba stron
- 292
- Rok wydania
- 2012
- ISBN
- 978-83-7252-602-1