Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>
Dynamiczne modele strukturalne w analizie zachowań konsumenta

Dynamiczne modele strukturalne w analizie zachowań konsumenta

Adam Sagan
29,40 zł

Praca jest poświęcona zagadnieniom modelowania intensywnych danych wzdłużnych gromadzonych na poziomie indywidualnego konsumenta. W szczególności dane te dotyczą reakcji emocjonalnych konsumenta ujawnianych w trakcie dokonywania zakupów impulsywnych. W opracowaniu przedstawiono charakterystykę metod identyfikacji i pomiaru krótkotrwałych reakcji emocjonalnych, które związane są z zastosowaniem technik pomiaru momentowego, takich jak mobilne kwestionariusze ESF i urządzenia elektroniczne służące do monitorowania reakcji nastroju konsumenta. Zostały również zaprezentowane metody oceny ich rzetelności wynikające z dynamicznego charakteru danych. W pracy omówiono ponadto specyfikę procesowych prób badawczych w ujęciu ESM (experience sampling method), należących do podstawowych rodzajów doboru losowego próby w pomiarze doznań konsumenckich. Szczególną uwagę zwrócono na budowę i estymację modeli strukturalnych ze zmiennymi ukrytymi. Opisane zostały przede wszystkim zastosowania wielopoziomowych, dynamicznych modeli strukturalnych (dynamic structural equation models – DSEM) oraz resztowych dynamicznych modeli strukturalnych (residual dynamic structural equation models – RDSEM) w analizie zachowań impulsywnych konsumentów.

Treść:

1. Intensywne dane wzdłużne w badaniach konsumenckich

2. Dobór prób procesowych ESM

3. Dynamiczne modele strukturalne

4. Impulsywne zachowania konsumenckie

5. Modelowanie impulsywnych zachowań konsumenckich

W001163

Opis

Autor
Adam Sagan
Liczba stron
106
Rok wydania
2023
ISBN
978-83-7252-878-0
Tytuł
Dynamiczne modele strukturalne w analizie zachowań konsumenta