Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>
Zachowania konsumentów na rynku suplementów diety

Zachowania konsumentów na rynku suplementów diety

Bartłomiej Kabaja
42,00 zł

Rynek suplementów diety to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się obszarów polskiego sektora spożywczego. Produkty te są powszechnie dostępne niemal we wszystkich kanałach sprzedaży: od stacji paliw, przez super- i hipermarkety, po apteki i sklepy internetowe. Ich promocji i reklamie bardzo często towarzyszą duże nakłady finansowe. Uwarunkowania te sprzyjają rosnącej popularności suplementów diety we wszystkich grupach wiekowych konsumentów. Bardzo często spożywanie tych produktów odbywa się bez dostatecznego namysłu i w sposób nadmierny, co może budzić obawy o bezpieczeństwo nabywców.

Monografia składa się z pięciu rozdziałów. W dwóch pierwszych scharakteryzowano rynek suplementów diety, narzędzia komunikacji oraz rolę opakowania jako nośnika informacji o tych produktach. Rozdział trzeci opisuje założenia metodyczne badań empirycznych oraz narzędzia i techniki badawcze. W czwartym i piątym rozdziale zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na próbie 1024 respondentów. Szczególną uwagę w pracy poświęcono analizie spożycia poszczególnych grup suplementów diety, miejsc ich zakupu oraz czynników nabywczych, a także ocenie nośników przekazu, takich jak opakowanie i ulotka. 

Treść: 

1. Charakterystyka suplementów diety

2. Komunikacja marketingowa na rynku suplementów diety

3. Metodyka badań empirycznych

4. Częstotliwość stosowania suplementów diety

5. Zwyczaje konsumentów na rynku suplementów diety

W001203

Opis

Tytuł
Zachowania konsumentów na rynku suplementów diety
Autor
Bartłomiej Kabaja
ISBN
978-83-7252-906-0
Liczba stron
156
Rok wydania
2025