Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>
Analiza jakości produktu – perspektywa marketingowa. Zbiór zadań

Analiza jakości produktu – perspektywa marketingowa. Zbiór zadań

Agata Jonas, Marek Rawski
19,95 zł

Prezentowana publikacja jest przeznaczona dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych, a szczególnie kierunku zarządzanie oraz marketing i komunikacja rynkowa. Przedstawione w niej zadania i ćwiczenia zostały przygotowane z myślą o ich indywidualnym lub grupowym rozwiązywaniu, stanowiąc pomoc w zdobywaniu praktycznych umiejętności, niezbędnych w procesie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. Układ pracy, podzielonej na cztery części, odpowiada poszczególnym fazom życia produktu. Głównym elementem publikacji jest zbiór zadań dotyczących zarówno klasycznych narzędzi tworzenia oraz kontroli jakości, jak i narzędzi pozwalających uwzględnić perspektywę klienta na etapie projektowania czy badania jakości. Zestaw zadań dotyczących każdego z narzędzi został poprzedzony krótkim teoretycznym opisem wraz z przedstawieniem metody i algorytmu jego zastosowania. W przypadku każdej omawianej metody (narzędzia) wskazano najwłaściwsze, zdaniem autorów, pozycje literaturowe prezentujące dane zagadnienie.

Treść: 

1. Jakość na etapie projektowania produktu i procesu jego wytwarzania

2. Jakość na etapie wytwarzania wyrobu

3. Jakość na etapie konsumowania wyrobu

4. Jakość usług jako specyficznego rodzaju produktu

W001132

Opis

Autor
Agata Jonas, Marek Rawski
Liczba stron
118
Rok wydania
2021
ISBN
978-83-7252-855-1
Tytuł
Analiza jakości produktu – perspektywa marketingowa. Zbiór zadań