• -50%

Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi

Anna Czubała, Jan W. Wiktor (red.)

42,00 zł
21,00 zł Zniżka 50%
Ilość

Treść:

1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w marketingu przedsiębiorstw (Anna Czubała)

2. Zarządzanie marketingiem a ekonomia menedżerska. Perspektywa rynku, przedsiębiorstwa i zarządzania (Jan W. Wiktor)

3. Wybrane przesłanki rozwoju strategii marketingu globalnego (Agnieszka Żbikowska)

4. Pozycjonowanie oferty w procesie strategicznego zarządzania marketingiem (Paweł Chlipała)

5. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej (Magdalena Dołhasz)

6. Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie (Piotr Hadrian)

7. Znaczenie marketingu usług dla rozwoju teorii i praktyki marketingu (Agata Jonas)

8. Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw (Krzysztof Kapera)

9. Zaangażowanie konsumenta w kontekście mediów społecznościowych (Mariusz Kuziak)

10. Charakterystyka strategii ukierunkowanej na klientów (Marek Rawski)

11. Marki na rynku produkcji filmowych (Tomasz Smoleń)

12. Marki własne w strategiach marketingowych przedsiębiorstw handlowych (Halina Wojnarowska)

W000862

Opis

Tytuł
Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi
Autor
Anna Czubała, Jan W. Wiktor (red.)
Liczba stron
208
Rok wydania
2014
ISBN
978-83-7252-662-5

Specyficzne kody