Cart
Custom content
<p>This is custom content</p>
  • -50%
Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty

Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty

Anna Czubała, Jan W. Wiktor (red.)
42,00 zł
21,00 zł Zniżka 50%

Treść:

1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w marketingu przedsiębiorstw (Anna Czubała)

2. Zarządzanie marketingiem a ekonomia menedżerska. Perspektywa rynku, przedsiębiorstwa i zarządzania (Jan W. Wiktor)

3. Wybrane przesłanki rozwoju strategii marketingu globalnego (Agnieszka Żbikowska)

4. Pozycjonowanie oferty w procesie strategicznego zarządzania marketingiem (Paweł Chlipała)

5. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej (Magdalena Dołhasz)

6. Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie (Piotr Hadrian)

7. Znaczenie marketingu usług dla rozwoju teorii i praktyki marketingu (Agata Jonas)

8. Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw (Krzysztof Kapera)

9. Zaangażowanie konsumenta w kontekście mediów społecznościowych (Mariusz Kuziak)

10. Charakterystyka strategii ukierunkowanej na klientów (Marek Rawski)

11. Marki na rynku produkcji filmowych (Tomasz Smoleń)

12. Marki własne w strategiach marketingowych przedsiębiorstw handlowych (Halina Wojnarowska)

W000862

Opis

Autor
Anna Czubała, Jan W. Wiktor (red.)
Liczba stron
208
Rok wydania
2014
ISBN
978-83-7252-662-5
Tytuł
Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi