- -50%
Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi
Anna Czubała, Jan W. Wiktor (red.)
Treść:
1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w marketingu przedsiębiorstw (Anna Czubała)
2. Zarządzanie marketingiem a ekonomia menedżerska. Perspektywa rynku, przedsiębiorstwa i zarządzania (Jan W. Wiktor)
3. Wybrane przesłanki rozwoju strategii marketingu globalnego (Agnieszka Żbikowska)
4. Pozycjonowanie oferty w procesie strategicznego zarządzania marketingiem (Paweł Chlipała)
5. Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej (Magdalena Dołhasz)
6. Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie (Piotr Hadrian)
7. Znaczenie marketingu usług dla rozwoju teorii i praktyki marketingu (Agata Jonas)
8. Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw (Krzysztof Kapera)
9. Zaangażowanie konsumenta w kontekście mediów społecznościowych (Mariusz Kuziak)
10. Charakterystyka strategii ukierunkowanej na klientów (Marek Rawski)
11. Marki na rynku produkcji filmowych (Tomasz Smoleń)
12. Marki własne w strategiach marketingowych przedsiębiorstw handlowych (Halina Wojnarowska)
Opis
- Tytuł
- Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi
- Autor
- Anna Czubała, Jan W. Wiktor (red.)
- Liczba stron
- 208
- Rok wydania
- 2014
- ISBN
- 978-83-7252-662-5